Als G-Thuiszorg proberen wij een complete zorg te bieden, die zoveel mogelijk door een vaste zorgverlener wordt verleend. Wij werken volgens het zorgplan die we samen met de cliënt opstellen. Bij de uitvoering van het plan blijft u direct betrokken. Regelmatig vragen we de cliënten naar de manier waarop ze de verleende zorg ervaren.
Kwaliteitswaarborg:
De kwaliteit van de zorg die wij bieden, wordt gewaarborgd door KIWA, een onafhankelijke organisatie. Hierbij wordt de kwaliteit jaarlijks getoetst door deze organisatie. Doordat G-Thuiszorg aan de KIWA-normen voldoet, is de cliënt verzekerd van een kwalitatief zorg.
Wat te doen bij een klacht?
Klachten kunnen bij een medewerker, de leidinggevende, de directie of de onafhankelijke klachtenfunctionaris terechtkomen.
Als G-Thuiszorg zijn wij aangesloten bij de klachtenregeling Quasir en geschillencommissie Zorggeschil.
Indien uw klacht als cliënt via ons niet opgelost wordt, kunt u uw klacht altijd voorleggen aan onze onafhankelijke klachtenfunctionaris. De onafhankelijke klachtenfunctionaris van Quasir is objectief en kan u informeren over de klachtenafhandeling binnen onze organisatie. Tevens neemt de klachtenfunctionaris de klacht in ontvangst en zal de procedure bewaken. De klachtenfunctionaris is te bereiken via onderstaande contactgegevens:
Voor klachten in de Klachtenbemiddeling:
Coördinator: mw. L. de Boon;
Telefoonnummer: 06-48 44 55 38
Het e-mailadres voor Onafhankelijke Klachtenbemiddeling is: bemiddeling@quasir.nl